דיני משפחה וגירושין

עניינים משפחתיים הם לרוב רגישים ומורכבים, העוסקים בנושאי הורות, אפוטרופוסות, יוחסין, ירושות, נישואין וגירושין.

אנו עומדים לצד לקוחותינו ומלווים אותם בניסוח הסכמי ממון השומרים על זכויותיכם טרם הנישואים והן בהחלטה המתגבשת אף כרעיון לסיום הנישואים. אנו מייצגים בבית הדין השרעי, בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני ברגעים שמלווים בהרבה מאוד רגש, כאב ואף שמחה, שמצריכים את האסטרטגיה הנכונה ביותר בכדי לסיים את הסוגיות באופן המיטבי ביותר ללקוח.

סכסוכים בנושאים משפחתיים הם שכיחים ועוסקים בתחום הכספי ואף בטובת הצדדים והילדים המשותפים אם יש, ולכן יש לקבל ייעוץ וליווי משפטי לאורך כל הדרך ובנושאי חלוקת הרכוש, המזונות, זמני השהות עם הילדים, זכויות ידועים בציבור ועוד.

הניסיון מלמד שגם את תכנון חלוקת הרכוש ורישום הצוואה כדין יש לבצע כשהאדם עודו בחיים וכשמצבו השכלי צלול, וזאת על מנת למנוע ככל שניתן סכסוכי ירושה והתנגדויות שנובעות מאופן רישום הצוואה.

אנו מלווים את לקוחותינו במהלך רישום הצוואה, מתן ייפוי כוח מתמשך במידת הצורך וכן לאחר הפטירה מטפלים בהתנגדויות לצווי ירושה וסכסוכים שנובעים בעקבותיה. אנו מעניקים יחס אישי, רגיש ומקצועי על מנת להביא את הצוואה האמיתית לכדי מימוש, גם זו נכתבה באופן שונה תחת לחץ או השפעה שלא כדין.

מאמרים נוספים:

הסכם ממון – כל המידע

 

האם בית שרכש בעל לפני נישואין שייך גם לאישתו?

 

חזר לארץ לאחר ששהה בחו"ל וסירב לשלם חוב מזונות בסך 450,000 ש"ח!

 

ביים פריצה בביתו וסחב מזומנים בסך של 750 אלף ₪!!!