ביטוח לאומי ומימוש זכויות רפואיות

הביטוח הלאומי מוצג לא פעם כגוף שרירותי המציב קשיים רבים בפני אזרחים שצריכים להיאבק בו בכדי לממש את הזכויות שלהם.

לא בכדי ניהול הליך מול הביטוח לאומי באמצעות עורך דין הוא נכון יותר, הן מבחינת ההליכים המקדמיים, הייצוג בוועדות ומימוש הזכויות של הלקוח. תקנות וחוקי הביטוח לאומי משתנים פעמים רבות ולפיכך עורך דין שבקיא בתחום יכול לסייע לזכות בתביעה. נוכחות עורך דין בוועדות הרפואיות הוא חשוב, שכן יש בהן מורכבות רבה, תקנות שונות למצבים רפואיים, שכן ייצוג בזמן אמת בוועדה יכול לעזור להעלאות את הסיכוי לקבלת קצבה או מענק חד פעמי.

אם נפגעתם בתאונת דרכים, תאונת עבודה, תאונות ילדים, אתם רוצים להגיש תביעת פיצויים, סובלים ממחלת מקצוע או עומדים בפני וועדה רפואית, דעו כי ייצוג של עורך דין מנוסה הוא חשוב וקריטי ואיננו סובל דיחוי.

גם נזקי גוף שונים מקנים לנפגע זכויות רבות, אך בכדי לממש את האפשרות לקבלת פיצוי בגובה מתאים יש להיוועץ עם עורכי הדין שלנו. נזקי גוף יכולים להתרחש כחלק מטיפול רפואי לקוי, פגיעות בעבודה, פגיעות בשטח ציבורי, שכל אחת מהן מטופלת באופן שונה. עורכי הדין שלנו יכמתו בעבורכם את הפגיעה, יחשבו את אחוזי הנכות ויפנו אתכם למומחים הנכונים שיעריכו את הנזק ויסייעו בהצלחתה של התביעה.

עורכי הדין שלנו בעלי ניסיון רב בייצוג של פגיעות גוף ומול המוסד לביטוח לאומי, והם ילוו אתכם מהרגע הראשון, תוך מתן ייעוץ אישי ומקצועי לאורך כל ניהול התיק.

המחלקה מנוהלת על ידי עו"ד בעלי ניסיון בייצוג של מקרים רבים לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ילדים, תביעת פיצויים, מחלת מקצוע, ועדה רפואית, אחוזי נכות ועוד.